11.03.2013

Nitton

Jag kom till Sverige i torsdags efter att ha spenderat fem dagar i Amsterdam. En mycket fin stad faktiskt. Fast jag kan ju inte sticka under stolen med att jag hatar hur öppet det är, ingen tycker det är konstigt om någon är skyhög. Märkligt. Men om jag bortser från det så är det en vacker stad med mycket cyklar och kanaler. Det kommer förhoppningsvis lite bilder inom kort.

Det kanske märktes att jag hade noll och intet kreativitet, ork eller tid att måla innan lovet. Men efter resan har det skett något i mig som gjort att jag blev hemskt motiverad att måla igen. Jag anar att jag fick tillbaka det efter att ha gått omkring på Van Gogh museet. Fast jag vet inte. Här är i alla fall en snubbe jag precis börjat på. Han kommer förmodligen dyka upp här när jag är klar.
Jag är ledsen för en usel bild.