10.28.2013

Arton

Kvällstankar

Blogg måste ju vara på listan de över fulaste orden. Bara säg det tyst för dig själv en gång. Blogg. Det låter ju inte fint. Blogg. Nej, uch.

Eller att blogga. Det låter också fult. 

Snarkar jag när jag sover?

Problemet är vad jag ska säga istället för att blogga. Jag har ingen aning om det finns något "alternativt" ord, nån som vet? 

Svulstig är också riktigt fult. 

Fy fan vad indie jag låter. "Alternativt ord", sa nån hipser eller?

Just det, mitt jojjo-kort går snart ut. Måste komma ihåg att köpa nytt. 

Min hemsida kanske jag kan kalla det istället? 

Jag borde kanske gå och lägga mig.

Kanske inte hemsida förresten. Det beskriver inte vad det är.

Hur vet jag att jag snarkar?

Fåtölj. Fult ord.

Hoppas att jag inte snarkar. Det skulle va sjukt enerverande att sova bredvid mig då.

Ska nog gå och lägga mig nu.