11.29.2013

Förändringar och klädesplagg

Ändringar! Jag har ändrat rubrikerna nu. När jag började tyckte jag att det var häftigt att skriva nummer på inläggen. Nu har jag ändrat mig. Jag vet inte riktigt varför, men hoppas det ska tyckas om.

Sedan sist har jag pluggat, lyssnat på bra musik och läst en hel del. Det där med att måla har det varit mindre av, tyvärr. En kul sak är att jag i princip hela tiden gått i kjol eller klänning. En av mina favoriter är klänningen jag har på mig idag. Den är inhandlad i en liten och extremt gullig butik i Camden i London. Butiken klänningen är ifrån var som en liten djungel av rosetter, volanger och virkade kragar. Tyvärr fick man inte ta bilder i den gulliga butiken.Här är kragen av klänningen. Och jag.




Om Hanna sex år visste att hon skulle bära klänningen hela tiden när hon blev äldre skulle hon få spel. För nio år sedan var det helt otänkbart att jag ens skulle äga en kjol eller klänning. Min garderob var totalt tom på klänningar, strumpbyxor och kjolar. Komiskt.