11.15.2013

Tjugotvå

I måndags åkte vi till London. Det kan ha varit tre av de bästa dagarna jag upplevt. Det var så fantastiskt, oerhört, superkul. Här är ett urval av bilder från vår klassresa till Englands huvudstad.


Vi bodde väldigt nära Paddington. Hela högstadiet har vi i klassen tjänat ihop pengar utan att göra av med något. Detta har lett till att vi hade extrema mängder pengar till vår lilla tripp till London. Så tunnelbanne- och busskort var självklart. Det var alltså mycket enkelt att ta sig runt i staden. 


Fösrtadagen traskade vi runt och söp in Londonkänslan. Här är en bild på Buckingham palace.

Ett styck vacker vän som läser på bussen på väg till hotelet.

Fina Frida igen.


Kort på kortet. Dock suddig. Ber om usäkt för det.


 På gatorna ser det ut typ så.


En, enligt mig, fin bild ungefär vid Lonon eye. När bilden är tagen har vi precis kommit ut ut London Dungeon.




Han fyllde år! Min fina vän Edwin blev femton borta i England. Hoppas du hade en bra dag!


Här är han igen. Så söt så att jag tror jag smäller av!


En bild i en bild. Den lilla bilden är från Pontus karera.


Blev faktiskt ganska nöjd med denna. Det är ett vackert ljus på bilden.


Jag i hissen. Denna pyttelilla hiss var skrämmande. Skakig, liten, fylld med speglar. Lägg sedan till att det står åtta trötta tonåringar med varsin väska. Inte superkul.