12.01.2013

Julpepp och väckarklockan

Nu är det december. Julmånaden. 23 dagar till julafton. En blandning av stress och förväntan sprider sig inom mig när jag tänker på det. Mest förväntan. Det jag ser nästan mest framemot är att se min brors ansikte när han öppnar sina julklappar. När han öppnar presenter brukar han så roliga minspel. När han river upp pappret och ser att det är legot han så innerligt önskat sig sedan i somras.

Förra året fick jag denna underbara klocka av mina kära vänner. Den julklappen var så oerhörd genomtänkt och rolig. De vet att jag har extremt svårt att komma i tid, speciellt på morgonen. Sedan ä l s k a r jag Star Wars, vilket gjorde den klappen så bra. Kan kanske vara den bästa jag fått. 

Här är min alldeles egna stormtrooper. Passande! Min stromtrooper-väckarklocka sitter på fyra av Harry Potter böckerna. De andra hp-böckerna har min bror tagit. Vilket glädjer mig något enormt.