12.09.2013

Mina favoriter

Det bästa att ha på fötterna måste nog vara dr martens. Om du inte testat ett par, gör det! Du kommer upptäcka mening med livet. Först kommer du hata skorna. Sen när du har du gått in dem, DÅ kommer du förstå meningen med livet. Det fina med just dessa skorna är att de var ingångna från början. Underbart ju! Det är något speciellt med denna modellen. De finns bara begränsade upplagor. Jag får en och annan komplimanger för de, just för att skorna inte ser ut som "vanliga" docs. Vilket jag självklart blir väldigt glad över! 
Detta är också en av mina favorit presenter (angående inlägget för ett par dagar sedan)Man kan också ha de till i princip allt, vilket är ett stort plus.


Någonting som jag stör mig lite grann på är skosnörena. Original snörena gick av så pappa var så snäll och köpte nya. De var tyvärr lite för långa. Jag har letat efter lagom långa, men har inte hittat. Det kan vara för jag är för lat för kolla tillräckligt mycket.