3.23.2014

Typ den senaste veckan

~Jag har avslutat alla nationellaprov i svenska vilket är en extrem befrielse eftersom jag har varit vansinnigt nervös inför de där jävla proven~

~Efter pappa la över alla sina Beatlesskivor på min telefon kan jag lyssna på dem i via spotify. Så det har blivit mycket Beatles och sextio- och sjuttiotals sökningar på tumblr~


 Bilderna från tumblr

~I fredags var jag på havsfest. Där var jag badkruka. Det innebär att jag hade ett cyklop i pannan, ett par armpuffar och en kruka i handen. Folk förstod faktiskt vad jag skulle föreställa! Det blev mycket dans med bland annat sjögräs, en hummer, den gamle och havet och matroser. Såklart glömde jag ta bilder. Summa summarum: Mycket fin kväll~


~Skolan har varit vänliga mot oss när det har var fullt upp med nationella och sparade på läxläsning och provpluggning. All extra tid la jag givetvis på extra sömn, läsande samt målande~

~För ett år sedan slog jag av en framtand. Igår när jag åt lossnade lagningen såklart så jag väntar på att slippa gå runt som paradis-Oskar och inte le bland folk. På måndag ordnar säkert en snäll tandläkare nära mig till gluggen, så på mig går det ingen nöd på~


Bilden på paradis-Oskar är från google

~Jag har tittar på några av mina favorit filmer medan tyckt synd om mig själv och typ dött av huvudvärk. I min lilla samling "fantastiska filmer jag kan utantill men ändå älskar" hör bland annat The Dark Knight, The Breakfast Club, The pearks of being a Wallflower och Pretty in Pink till. Nu även Clueless(<3)~

~Enligt min spotify har jag lyssnat mycket på The Smiths, Morrissey, The Jam och Håkan Hellström, i den ordningen~

Jag ber om ursäkt för de dåliga mobilbilderna. 
Hoppas ni får en bra söndagskväll.