3.05.2014

Huvudbonader

I mitt rum finns en del konstiga saker. Men också fina. Typ hattarna. Jag fick för mig att testa alla. Så här blev det.
En av hattarna är den lummigt gröna sextiotalshatten. Hösthatten är från Indiska när de samarbetade med Miss Li. 

En annan hatt är en som jag fått av systern. Den är från monki och egentligen för liten för mitt huvud. Synd. Jag känner mig som nån hipster kliché/Håkanpopare med den. Fast jag skulle ha den typ hela sommaren om den inte föll av typ hela tiden </3



Röda baskern är typ den bästa. Den får ofta pryda mitt huvud om kalla vintermornar och kyliga höstdagar.  Med den är det svårt att inte känna sig som någon ur Marie från Montmartre. Snygg är den också.               


Och såklart Goofyhatten från när vi var i USA. Pappa köpte den till mig för jag skrattar som Goofy.             
Haha, tack för den liksom!