5.30.2014

Jag gånger arton

Jag fann en lista på internetz som jag tänkte skulle vara kul att fylla i. Happ, så här är den.

Jag är för tillfället- ganska glad. Vi kom precis hem från ett 70 år kalas i Linköping, men mer om det senare. Ebba kom hem från San Francico så jag är ju glad att hon är hemma igen.  
Jag är bra på - att göra smoothies. Faktiskt riktigt bra.
Jag tycker inte om - när lärarna ger oss typ femtioelva redovisningar två vecka innan skolavslutningen. Tack för den liksom.
Jag är dålig på att - hålla tider. Hur ska detta gå när jag ska ta buss varje dag nästa termin?
Jag läser - gärna, men inget speciellt just nu vilket är hemskt tråkigt. 
Jag sjunger - aldrig, aldrig, aldrig när folk hör. Det låter verkligen som en kråka. Men jag älskar att sjunga med i låtar, fast inte när folk hör på. 
Jag älskar - att bli kliad på ryggen. Eller när folk flätar mitt hår.
Jag är inte speciellt bra på att - 
Jag föredrar - att lyssna på bra musik och dricka gott te.
Jag tycker om - känslan när jag tittar på en riktigt bra film så att hårstråna reser sig.
Jag är beroende av - sällskap. Fast jag måste kunna vara själv ibland också.
Jag har på mig - mina bästa jeans och en slapp blå skjorta i batikmönster från monki. 
Jag dricker - ingenting just nu. Ska förmodligen dricka smoothie för jag blev så vansinnigt sugen på det nu.
Jag lyssnar på - en vårlista jag fann på spotify med riktigt uppmuntrande och trallvänliga låtar.
Jag blir arg på - mig själv när det inte blir som jag vill.
Jag blir rädd - när jag sover för länge på vardagarna. Det hinns inte med så mycket på morgonen då.
Jag önskar att - mitt feta myggbett på benet kunde sluta klia.
Jag är pinsamt dålig på - inställningar på datorn samt kameran. 



















En gammal bild från Berlinresan.