4.05.2014

Många selfies senare

Jag tror inte jag nämnt det innan men jag ät konfirmandledare. Mest för att det är kul och när jag fick frågan tänkte jag mest "varför inte?". Vilket fall som helst så var vi iväg med 30 fjortonåringar förra helgen på läger. Lägret innehöll mycket mat, sammarbetsövningar och skratt. Summa av detta: mkt kul. 
Vi kollade även på "remember the titans". Om du som läser detta inte har sett denna makalösa film, gör dig själv en tjänst och titta på den! S å  h i m l a  b r a <3
Jag blev tilldelad ett eget litet rum på vandrarhemmet vi sov på. Detta innebar att jag tog mängder av selfies sisådär halv ett på natten. När jag senare typ vid 01 skulle gå och lägga mig hade inte rummet intill mig varit uppe en timme och tagit egoistiska fotografier. De hade istället använt sunt förnuft och gått och lagt sig. Tyvärr vaknade de när jag lite försiktigt knackade på dörren ovetande om att klockan var mitt i natten och frågade om tandkräm. Som tur var blev jag förlåten för att ha väckt de båda, ehe.