4.21.2014

En vacker solnedgång och en söt vän

"ska vi ta en promenad?" frågade jag Malin i går kväll. Hon sa absolut så vi gick till havet. Vi såg solen rulla ner borta i horisonten och pratade om feminism, hur korkade lärare ibland är och Berlinresan med klassen som går av stapeln i morgon (!!).

En bild precis innan Malin börjar skratta (how cjute!?).


Vi hittade en udde ute i det kalla vattnet.

<3




Alltså att fota folk när de pratar <3



Tanken var att fotografera Malin som sparkade upp vatten. Istället fångade min kamera ögonblicken Malin trillar som en seriefigur. 

En bild som visar hur en blöt Malin kände när jag sa att jag fångat hennes snubblande. Fast båda två skrattade åt det när vi såg bildresultatet. 

Som den äkta hobbyfotograf jag är fotograferade jag självklart solens sista minuter innan den försvann ner i havet. Det var så fint så att vi nästan small av.

 Sen gick vi hem.

Vårkramar