1.12.2014

Sedan sist

Hoppas allt är bra med er. Jag hoppas att ert tvåtusenfjorton har varit bra och att ni hittat på mycket fint. Själv har jag inte
gjort värst mycket sedan sist. Jag har pysslat ihop lite saker, såsom ett halsband och ett armband. Det kanske jag ska visa senare. En cliffhanger! En kjol har det också blivit. Dock var det ett tag sedan.
Jag har målat en del. Ansikten, suprizzzeeee! Har fått en hang up på stora papper, dumt då de inte får plats i scanern.
Mitt rum har varit kaos. Mest mitt fel eftersom jag inte orkar städa. Min största svaghet är nog min icke-vilja att städa. Det värsta kan va att jag är grymt bra på att stöka ner. Den kombon är inte världens bästa alla gånger.
En del av min tid hänger jag på instagram, där kan man följa mig. Mitt inernetzalias är hannastormtrooper, vilket jag heter på instagram också. Namnet kommer faktiskt från när jag skulle skapa konton på instagram.















Bilder från min instagram. 
Cyberkramar  ♥ ♥ ♥