1.14.2014

Lillebror, bli som jag. Det är rätt kul.

Jag tittade igenom min dator och hittade alla gamla bilder som jag tog med kameran på datorn. Bilder från typ från femman, kanske, och framåt. Jag tror i alla fall att det var då jag hade råd med dator och köpte den för typ alla mina sparade pengar. Jag vet att jag hade den när jag flyttade in på mitt då nya rum, och det var nog i femman. Jag och minne alltså, inge bra inge bra. 
Det har varit hittills femton jävligt roliga år, om jag ska vara ärlig. 

En Hanna som precis fått flytta in på det nya rummet.
Hanna överanvände nästan den effekten.
En Hannas som visar en av sina favorit miner. Den där Addidas tröjan
var det snyggaste Hanna visste, det var då det. 

En Hanna som för bara ett par dagar tidigare klippt en mer valvformad lugg
och tyckte att Hanna var coolast i världen. Som Hanna kanske fortfarande är, vem vet.

En Hanna som stör sig på sin något långa lugg
och som visar detta tydligt på bild.
En Hanna som känner sig yr av för mycket svensk pop och dylikt.
Något fint med denna bild på något sätt.
En Hanna nu för tiden. Med en lugg som ska växa ut, dock tycker Hanna att detta tar lång tid. Och som om alla andra Hannor på övriga bilder så gillar Hanna inte att vänta.

Ok, om bilderna inte syns eller på annat sätt att inlägget ser konstigt ut ber jag om ursäkt. Händer ibland och jag vet inte var felet ligger.