1.13.2014

En äppelmoburk





Fick ett infall att pyssla. Så jag gjorde en burk som jag under året ska lägga lappar i med fina saker som händer. Infallet fick jag efter att ha läst lappar från tvåtusentretton-burken. På något sätt var det så vackert att läsa vardagsglitter från året som gått. Det var som att återuppleva små små tillfällen som jag egentligen glömt hände. Så jag rekommenderar starkt att göra en sådan burk. Mycket kul att minnas saker som jag inte kom ihåg (konstigt formulerat)
Jag gillar årets burk lite extra mycket för att när man öppnar den så kommer den en liten doft av äpplen. Väldigt svag, men den finns där.
Förra året hade jag ett speciellt papper som jag använde till de små lapparna i burken. Denna gång tänkte jag att det får bli vilket papper som helst, gärna utrivet från nåt block. Tanken var att det på något sätt blir mer personligt då.

Ha det bra tills vi hörs nästa gång. 
Januarikramar