6.03.2015

Tio freakin dagar

Snart ska jag cykla till stranden. Snart ska jag läsa historiska böcker för att jag vill och inte för att jag måste. Snart ska jag ligga i en hängmatta och göra så lite som möjligt. Snart ska jag hänga med kompisar från tidiga morgonen till sena kvällen. Snart ska jag ut och resa, till Japan och kanske till och med till Tyskland och Siestafestivalen. Snart ska jag irritera mig på myggor, värme och min kräftröda rygg. Snart ska jag ta det lugnt och >>ba njuutaa<<. Längtar jag? minst sagt, ja. Tills dess kan man förbluffas av dessa underbara gifar


I ett badrum på en fest i Kävlinge. Stiligt Cotton.


Längst uppe i Triumfbågen när jag var och hälsade på Ebba (<3333) när hon bodde i Paris ett par månader.   


I en liten gränd i centrala Paris.


Vrål-åt chips pga chips, behöver jag säga mer?