10.16.2014

En förvirrad 'vem är jag?'

Det gick upp för mig att jag levt i en lögn hela mitt liv. När jag tittade på min legitimation för ett par dagar sedan upptäckte jag, till mina stora förfäran, att jag inte heter Elisabet i mellannamn. Detta har jag alltid trott och identifierat mig med. Nu, vad gör jag nu? Det visade sig att jag inte är en Elisabet utan en Elisabeth. Varför har ingen sagt det? Eller hur kan jag missa detta? H_U_R?!
Jag börjar tappa bort mig själv mer och mer verkar det som;jag är nu inte bara en Elisabeth utan lyssnar även på 'sunshine in the rain' med BWO. Vad händer egentligen? Är detta en biverkning av att börja gymnasiet? Går alla igenom en liknande perioder i sina liv? Jag kollade även på mitt första avsnitt paradise hotel häromdagen. Vad är det som händer, egentligen? Är allt detta början av en identitetskris? Vad kommer här näst? Kommer jag sluta ha svart på mig och bara skrikrosa? Eller kommer jag lyssna på Alcazar's samlade verk?

Oj. Lol. Nej. Vad hände precis?