8.14.2014

Sena sommarkvällar och Sydamerikaresan

Hej. Igen. Det var ett tag sedan. Kan man ju lugnt säga.
ok, hade stora problem hur jag skulle börja men detta går bra så jag bara fortsätter.
Ja, jag tror många som kikar in här nog förstår varför jag har varit frånvarande så länge. Och det är väl som det ska vara. Jag har helt enkelt inte haft tid att blogga, knappt lust heller. Men nu kände jag att planeterna stod rätt för att kunna gör ett inlägg. Fast jag varit borta kan jag ändå se att några fortfarande kikar in här vilket gör mig alldeles varm i magen. Tack, stort, fett megatack.

Några mobilbilder som visar en del av min sommar, än så länge. Har ju faktiskt typ tre dagar kvar (WHAAAT BÖRJAR JAG OM TRE DAGAR!? PAANIIIK! SERIÖS PAANIK!) av ledigheten. 
Bild ett är när jag och Frida var på Timbaktu och Veronica Maggio på sofiero. En oerhört fin kväll, men kan någon förklara grejen med Maggios gigantiska gröna händer som var på sidan på scenen?
Bild två & tre är när Axel, Filip, Pontus, Oliver och jag var och strampade runt med tandemcyklar på Ven. 
Bild fyra är rosa fluff-moln en sommarkväll.
Bild fem är en kväll hos Amanda.
Bild sex är typ en av de bästa. Ett strandhäng en kväll för att fira att jag fyllt sexton. jag blåser sopbubblor på på bilden hamnar en av bubblorna mitt framför Carls ansikte, ehe ganska iponeramde!?
Bild sju är något jag snart ska visa er!
Bild åtta är när jag får ett överraskningskalas på tolvslaget den 14 juli för att fira mina sexton sommarar. Fick sopbubblor vilket är typ det bäsa man kan få.
Bild nio är tagen när jag käkar kvällsfika med mig själv påväg till Josefine.

På den tiden jag varit frånvarande har min familj och jag även hunnit med en resa till Peru och Ecuador. Kan fortfarande inte riktigt fatta att vi var där. Sydamerika är så himla långt bort och de två veckorna som vi var borta gick så förbannat fort. Resan var i alla fall typ det coolaste ever. Oj vad jag ska åka tillbaka dit någon gång! Lite urpålock av bilder som togs där borta ska jag föröska slänga upp. 

vi hörs snart och tack återigen för att ni besöker mitt lilla krypin på inernet då och då.