9.02.2015

Likt en popardröm dansade hon in i rummet

Jag har blivit med ny dator. Den är vit och svart vilket jag matchar med en svartvit bild på the smiths som bakgrundsbild. Är någon förvånad? Nä, jag trodde nästan det. Jag var ju tvungen att testa webbkameran så fort som möjligt. Poserar aningen för mycket men personligen tycker jag det är lite charmigt(?).


Svart favoritklänning från Paris. Den är som en längre pikétröja, kanske en gnutta kort men vad gör det (jo ja, jag kanske visar lite mycket av min rumpa i spiraltrappan till andra våningen på skolan. Men va'fan, klänningen är snygg!)





Var även _tvungen_ att testa om webbkameran var läppstiftvänlig. Och det tycker jag nog den var. Kan vi även bara stoppa världen ett par sekunder och beundra min lugg som idag var helt FLAWLESS. Tack.


Tja. Vi hörs väl