2.03.2015

BD och sköldpaddshalsar

Till tonerna av nina simone och broder daniel, vilken blandning alltså, skriver jag detta. Fast just nu spelas borderline av hurricane gilbert för att vara petig.
Jag hade faktiskt nästan glömt av det förra inlägget trots att det känns som det var igår jag skrev det. Konstigt det där med tid. Som jag skrev då att kändes det som att veckan hakade upp sig tisdag och nu kan jag knappt tro att ett år redan gått sedan jag skrev de där raderna. Det är ofta jag tänker på tid. Först att tiden går snabbt, i ultrarapid typ, för att i nästa sekund klaga på att klockan tickar i snigelfart. Kul grej, klagan av björnstammen började spelas typ precis nu.


Som ni kanske ser på gifarna har jag på mig polo vilket har blivit mitt nya favorit plagg. Speciellt denna polo som är sådär perfekt randig i kaffebruna nyanser. Med min lugg, en fin kjol och polotrjan känner jag mig som en riktig sjuttiotalspingla.  

Bilder från min pinterest
JAG VAR TJUGITVÅÅÅÅÅÅÅ NÄR JAG LÄMNADE LUUUULEÅÅÅÅÅ-dunkar nu högt i mina högtalare
Förresten, jag har målat en "surpize" tjej i "surpize" lugg men "surpize" glömt scanna in den. Hon kommer snart upp här, lovar!


Tack för att ni fortfarande orkar kika in ibland fast jag typalrignågonsinorkaruppdatera. Jag har ett par läsare från Frankrike; undrar vem det kan vara? Tja, vi hörs.