9.07.2014

Söndagstankar med frågetecken

Här är två som jag glömt scanna in men som jag nu hittade i min "Hanna målar"-låda. Den har jag nog aldrig visat här men det är en mycket simpel skokartong inklädd i presentpapper som jag lägger mina alster i. Så roligt var det. Pfft, vad negativ jag lät! Men så är det väl på söndagar. En uns av pessimism tynger alltid mina söndagar. Jag har en sjukt konstig relation med söndagar, en speciell hat-kärlek. Riktigt svårt att beskriva vårt förhållande annat än en hat-kärlek. Hoppas du förstår, söndag. Det är inte jag, det är du.
Oj, nu kom jag helt ifrån ämnet. Som sagt jag hade ett par lite bortglömda alster som jag hade tänkt att visa.


Den vänstra har en vit kant runt ansiktet som skymtas lite till höger om personens hals. Båda var ganska oplanerade och fick växa fram lite som de ville. Annars brukar jag ha någon grundtanke men inte med dessa två. Den högra är inspirerad av Beatles och den vänstra en bild på Pinterest. Lite kuriosa bara.
Vi hörs.